Terug naar Athene - Reisverslagen van Theseus for the win - WaarBenJij.nu Terug naar Athene - Reisverslagen van Theseus for the win - WaarBenJij.nu
Terug naar Athene

Mijn plicht op Kreta is gedaan en ik ga weer terug naar Athene, ik ben deze keer met eentje meer want Ariadne, mijn nieuwe echtgenoot, gaat met mij mee. Ik weet niet of ik met haar wil trouwen of dat ze gewoon een van mijn fuck partners wordt. We moeten even kijken hoe het loopt, maar ik moet nu weg, de boot vertrekt zo. Ik zal jullie weer een update geven als ik een tussenstop op Naxos maak. Tot op Naxos!!

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2019

het lot van mijn vader

05 Februari 2019

Het einde

05 Februari 2019

op weg naar Athene

05 Februari 2019

Op Naxos
Theseus

Wholla, ik ben Theseus en ik ben ongeveer 3000 jaar oud als ik nu nog zou leven, maar ik ben dood! Maar omdat ik in de geest van een mens ben gekropen kan ik jullie vertellen over mijn reis naar Kreta. Over mij: ik ben cool, ik ben sterk, ik ben een playboy en ik hou van minotaurussen vermoorden.

Actief sinds 17 Jan. 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 921

Voorgaande reizen:

05 Februari 2019 - 11 Februari 2019

Terug naar Athene

01 Januari 2019 - 30 November -0001

Weg van Athene en naar Kreta

Landen bezocht: